PJM - tłumacz języka migowego

Green business ideas dla studentów UwB

25.01.2023
Data: 29.01.2023
Miejsce wydarzenia: Wydział Ekonomii i Finansów
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie

Wydział Ekonomii i Finansów UwB serdecznie zaprasza wszystkich studentów Uniwersytetu w Białymstoku do udziału w programie mieszanym "Green business ideas" w ramach Erasmus+. Zainteresowani mogą zgłaszać się do 29 stycznia 2023 r.

Krótkoterminowy program mieszany (blended intensive program, BIP) jest formą wymiany międzynarodowej. Projekt obejmuje część wirtualną oraz wyjazd za granicę (5-30 dni).

W ramach części wirtualnej przewidziane są spotkania zdalne raz w tygodniu, poświęcone pomysłom i pracy nad projektami studentów z zakresu zielonego biznesu, gospodarki obiegu zamkniętego, a w szczególności zielonej logistyki.

W związku z wyjazdem za granicę, uczestnik programu uzyska stypendium na pokrycie dodatkowych kosztów pobytu za granicą oraz ryczałt na pokrycie kosztów podróży, zgodnie z zasadami finansowymi - Program Erasmus+ KA 131 w Uniwersytecie w Białymstoku.


Więcej szczegółów dotyczących programu można uzyskać u dr Edyty Sidorczuk-Pietraszko: e.sidorczuk@uwb.edu.pl 


Galeria zdjęć
Pliki do pobrania
Formularz zgłoszeniowy 183.50KB [ .doc ]
Zasady kwalifikacji 67.00KB [ .doc ]
Zasady finansowe 38.29KB [ .docx ]

logotypy UE

Strona internetowa powstała w ramach projektu „Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich”
(umowa nr POWR.03.05.00-00-A007/20) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.