PJM - tłumacz języka migowego

Socjologiczny portret młodzieży szkolnej - spotkanie autorskie z prof. UwB Mariuszem Zemło

16.12.2024
okładka
Data: 18.12.2024
Miejsce wydarzenia: Wydział Nauk o Edukacji, przy ul. Świerkowej 20, sala C.2.2, skrzydło C, piętro II.
Godzina: 13:15 - 15:15
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie

Biblioteka Humanistyczno-Społeczna im. Andrzeja Wyczańskiego wraz Biblioteką Pedagogiczną zapraszają na spotkanie autorskie z dr. hab. Mariuszem Zemło, Prof. UwB autorem książki: Socjologiczny portret młodzieży szkolnej wydanej w 2024 r. nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu w Białymstoku. Wydarzenie odbędzie się 18 grudnia, o godz. 13, na Wydziale Nauk o Edukacji, przy ul. Świerkowej 20, sala C.2.2, skrzydło C, piętro II.

Książka to wynik badań ankietowych przeprowadzonych wśród uczniów białostockich szkół podstawowych i średnich w 2022 r. Praca stanowi analizę zachowań młodzieży w środowisku szkolnym, ale także spojrzenie na formy spędzania wolnego czasu oraz wpływ środowiska wychowawczego na kształtowanie osobowości młodych ludzi. Autor podejmuje również próbę wyjaśnienia  dokonujących się procesów przemian w orientacjach aksjonormatywnych współczesnej młodzieży. Praca to socjologiczny portret młodego pokolenia Polaków oparty na badaniach empirycznych i analizach socjologicznych.


logotypy UE

Strona internetowa powstała w ramach projektu „Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich”
(umowa nr POWR.03.05.00-00-A007/20) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

©2023 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.