"TikTok - szansa czy zagrożenie ..." - Studenckie Koło Menedżerów zaprasza do udziału w badaniach

16.02.2022

Studenckie Koło Menedżerów działające przy Instytucie Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku prowadzi badania naukowe: pt. „TikTok- szansa czy zagrożenie w komunikacji marketingowej”. Do udziału w nich zaprasza wszystkich studentów oraz nauczycieli akademickich Uniwersytetu w Białymstoku.

Udział w badaniu polega na wypełnieniu anonimowej ankiety. Jej celem jest zdiagnozowanie potencjału marketingowego portalu społecznościowego. Wszystkie dane uzyskane w trakcie badania zostaną uogólnione i wykorzystane w opracowaniu zbiorowym.

Studenci Instytutu Zarządzania dziękują za udział w badaniu.

Link do ankiety: https://forms.office.com/

Galeria zdjęć

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.