PJM - tłumacz języka migowego

REJESTRACJA KOŁA NAUKOWEGO/ORGANIZACJI STUDENCKIEJ

Rejestracji koła naukowego/organizacji studenckiej na Uniwersytecie w Białymstoku

dokonuje Prorektor ds. Studenckich

na podstawie dokumentów złożonych w Dziale Spraw Studentów i Doktorantów

(ul. Świerkowa 20B, parter, pok. 16)


Wymagane dokumenty:

- Lista członków koła/organizacji (imię, nazwisko, kierunek i rok studiów, nr albumu, nr telefonu, e-mail, własnoręczny podpis).
- Zgoda nauczyciela akademickiego na sprawowanie opieki nad kołem/organizacją.
- Statut koła/organizacji.
- Protokół z zebrania założycielskiego (wybór władz koła/organizacji, przebieg głosowań).
- Zgoda Dziekana na działalność koła/organizacji przy wydziale.
- Pismo do Prorektora ds. Studenckich UwB z informacją o rejestracji koła/organizacji na uczelni.

©2023 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.