PJM - tłumacz języka migowego

Konkurs Ministra Spraw Zagranicznych na najlepszą pracę magisterską

Konkurs Ministra Spraw Zagranicznych na najlepszą pracę magisterską

35. edycja konkursu Ministra Spraw Zagranicznych na najlepszą pracę magisterską z zakresu polskiej polityki zagranicznej

Konkurs jest organizowany corocznie od 1989 roku. Jego celem jest zwrócenie uwagi studentów na szczególnie istotne zagadnienia dotyczące miejsca Polski na scenie międzynarodowej oraz jej polityki zagranicznej.

Do konkursu mogą być zgłaszane jedynie prace magisterskie obronione w roku ich przedstawienia do nagrody. W Konkursie mogą brać udział zarówno absolwenci uczelni krajowych, jak i zagranicznych. Prace zgłaszają na Konkurs władze uczelni, w której prace zostały obronione.

Do konkursu można zgłaszać prace dotyczące następującej problematyki: priorytety polskiej polityki zagranicznej i ich realizacja w wybranych dziedzinach lub regionach geograficznych; stosunki Rzeczypospolitej Polskiej z wybranym państwem, grupą państw lub regionem; polityka Rzeczypospolitej Polskiej w ramach polityki zewnętrznej Unii Europejskiej; polityka Rzeczypospolitej Polskiej w dziedzinie rozbrojenia i bezpieczeństwa międzynarodowego; polityka Rzeczypospolitej Polskiej na forum organizacji międzynarodowych i regionalnych; polityka Rzeczypospolitej Polskiej wobec środowisk polonijnych; promocja Rzeczypospolitej Polskiej za granicą, w tym polskiej kultury i nauki; prawa człowieka w odniesieniu do polskiej polityki zagranicznej; współpraca Rzeczypospolitej Polskiej w dziedzinie międzynarodowych stosunków ekonomicznych; zagadnienia z zakresu prawa międzynarodowego w odniesieniu do polskiej polityki zagranicznej.

Szczegóły dot. organizacji konkursu, w tym zasad przyznawanych nagród, znajdują się w Zarządzeniu Ministra SZ z dnia 4 października 2022 roku w sprawie konkursu Ministra Spraw Zagranicznych na najlepszą pracę magisterską z zakresu polskiej polityki zagranicznej.

Do pracy dołącza się opinię recenzenta pracy, opinię promotora pracy, życiorys autora pracy zawierający jego dane kontaktowe, tj. numer telefonu, adres mailowy i adres do korespondencji.

Prace wraz z załącznikami należy przesłać na adres: konkurs.ministra@msz.gov.pl do dnia 15 października 2023 roku.


Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepsze prace: licencjacką, magisterską oraz doktorską z zakresu ubezpieczeń społecznych

Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na najlepsze prace z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Konkurs obejmuje następujące kategorie:

  • najlepsza praca licencjacka,
  • najlepsza praca magisterska,
  • najlepsza praca doktorska.

Kto może wziąć udział w konkursie

Obecnie można zgłaszać prace do trzeciej edycji konkursu. Mogą do niej przystąpić osoby, które w okresie między 1 stycznia 2020 r. a 31 lipca 2023 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.

Wymagania dotyczące prac

  1. Temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych.
  2. Wymaganym językiem pracy jest język polski.
  3. Pracę do konkursu można zgłosić tylko raz.
  4. Zgłoszenia dokonuje promotor pracy lub kierownik jednostki naukowej, na której praca została obroniona.

Jak zgłosić prace do konkursu

  1. Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl
  2. Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.
  3. W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.
  4. Komplet dokumentacji obejmuje:
  1. egzemplarz pracy w wersji elektronicznej, tj. w formacie DOC;
  2. skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu;
  3. streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, jej główne założenia oraz ogólne wnioski;
  4. w przypadku prac licencjackich i magisterskich skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy wraz z informacją o terminie obrony pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu lub według innego wzoru, który zawiera zakres danych zgodny ze wskazanym załącznikiem nr 2;
  5. krótki biogram autora;
  6. skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora;
  7. rekomendacja promotora bądź opiekuna naukowego pracy zawierająca informacje o walorach naukowych i aplikacyjnych pracy, które decydują o jej zgłoszeniu do Konkursu;
  8. opinia recenzentów pracy.

Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.

Najważniejsze terminy

  • 30 września 2023 r. – zgłoszenie prac do trzeciej edycji konkursu,
  • luty 2024 r. – ogłoszenie laureatów,
  • 30 czerwca 2024 r. – publikacja nagrodzonych prac.

Kontakt do organizatorów konkursu

konkurs_zus@zus.pl, robert.marczak@zus.pl

Więcej informacji na stronie organizatora https://www.zus.pl

Ogólnopolski Konkursu "OTWARTE DRZWI"

XIX edycja Ogólnopolskiego Konkursu "OTWARTE DRZWI" na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem jest  niepełnosprawność w wymiarze: społecznym, zawodowym lub zdrowotnym. Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ogłasza XIX edycję Ogólnopolskiego Konkursu ,,Otwarte Drzwi” na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem jest niepełnosprawność w wymiarze: społecznym, zawodowym lub zdrowotnym.

Uczestnicy i warunki konkursu
Do Konkursu mogą przystępować absolwenci studiów magisterskich lub doktoranckich oraz osoby, które obroniły pracę doktorską w innym trybie;

  • Konkursem objęte są: prace magisterskie, które uzyskały ocenę bardzo dobrą, oraz rozprawy doktorskie podejmujące tematykę związaną z problematyką osób niepełnosprawnych obronione w okresie do 24 miesięcy przed dniem zgłoszenia pracy do Konkursu;
  • Prace do Konkursu może zgłosić: autor po uzyskaniu pisemnej rekomendacji promotora, którą należy załączyć do zgłoszenia, dziekan wydziału, dyrektor instytutu, promotor lub recenzent pracy magisterskiej lub doktorskiej;
  • Zalecane jest, aby prace przesłane na Konkurs spełniały wymogi dostępności określone w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych) – wymóg ten jest zalecany jednak nie obligatoryjny.
  • Zgłoszenie pracy do konkursu nie jest gwarancją otrzymania nagrody.

Kategorie prac magisterskich i doktorskich
Zgłoszona praca musi podejmować tematykę niepełnosprawności w co najmniej jednej z poniższych kategorii:

  • rehabilitacja społeczna i zawodowa,
  • rozwiązania technologiczne i architektoniczne służące osobom niepełnosprawnym,
  • dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • rehabilitacja medyczna.

Sposób składania prac

Wersję elektroniczną pracy w formacie pdf oraz docx wraz z załącznikami należy przesłać na adres konkurs@pfron.org.pl.

Do pracy magisterskiej lub doktorskiej należy dołączyć:

  1. Formularz zgłoszeniowy - wypełniony i podpisany cyfrowo bądź odręcznie,
  2. recenzje pracy,
  3. oświadczenie uczestnika konkursu o braku konfliktu interesów z członkami Komisji Konkursowej,

Termin składania prac do 20 września 2023 r. do godz. 23:59

Miejsce składania prac Prace wraz z załącznikami należy przesłać elektronicznie (wersja pdf i docx) na adres konkurs@pfron.org.pl
Więcej informacji na stronie  https://otwartedrzwi.pfron.org.pl

Konkurs na najlepszą pracę magisterską i rozprawę doktorską poświęconą społeczeństwu obywatelskiemu
Edycja 2023

NIW - logo

Celem konkursu jest zwiększenie społecznej świadomości na temat roli społeczeństwa obywatelskiego, popularyzacja wiedzy w tej dziedzinie oraz promowanie wysokiej jakości prac magisterskich i rozpraw doktorskich z zakresu nauk społecznych, humanistycznych i teologicznych dotyczących społeczeństwa obywatelskiego. Konkurs został objęty patronatem Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego.

Uczestnikami konkursu mogą być absolwenci szkół wyższych i autorzy rozpraw doktorskich, którzy obronili swoje prace w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 29 września 2023 r. i nie brali udziału we wcześniejszej edycji Konkursu.

Szczegółowe warunki uczestnictwa w Konkursie są określone w Regulaminie, który jest udostępniany wraz z ogłoszeniem nowej edycji konkursu.
Przed przystąpieniem do Konkursu prosimy o zapoznanie się z jego treścią.

Zgłoszeń można dokonywać za pomocą elektronicznego formularza zgłoszenia do 29 września 2023 r., korzystając z Formularza Zgłoszenia i Wzoru zaświadczenia. Wymagane jest również wypełnienie i nadesłanie Kwestionariusza osobowego dla uczestników.

Więcej na stronie organizatora   https://niw.gov.pl

Fundacja GPW zaprasza absolwentów i studentów do udziału w kolejnej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową o nagrodę Prezesa Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA. W tym roku zostaną nagrodzone najlepsze prace magisterskie i licencjackie na temat rynku kapitałowego.
Patron honorowy Konkursu:
GPW - logo
 
Patronami konkursu są Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, PFR Portal PPK Sp. z o.o. oraz Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami.
Na zgłoszenie prac Autorzy mają czas do 31 października 2023 roku. Prace będą podlegać ocenie Kapituły Konkursu.
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne:
  • dla Autora najlepszej pracy licencjackiej – 3.000 zł,
    drugie miejsce 1.500 zł,  trzecie miejsce 1.000 zł;
  • dla Autora najlepszej pracy magisterskiej – 5.000 zł,   
    drugie miejsce 2.500 zł, trzecie miejsce 1.500 zł;
Ponadto organizator przewiduje dwa wyróżnienia specjalne:
  • wyróżnienie specjalne  za pracę licencjacką lub magisterską na temat długoterminowego oszczędzania i inwestowania za pośrednictwem Pracowniczych Planów Kapitałowych w wysokości 3000 zł. Patronem wyróżnienia jest PFR Portal PPK;
  • wyróżnienie specjalne  za pracę magisterską o tematyce poświęconej funduszom inwestycyjnym w wysokości 3000 zł. Patronem wyróżnienia jest Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Do konkursu zapraszamy Autorów prac licencjackich i magisterskich, którzy na podstawie zgłaszanych prac uzyskali tytuł zawodowy pomiędzy 1 stycznia 2022 roku a 30 września 2023 roku. Aby wziąć udział w konkursie należy do 31 października 2023 r. przesłać drogą pocztową na adres Organizatora lub złożyć osobiście zgłoszenie zawierające:
  • wypełniony formularz zawierający: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (wzór dołączony do regulaminu);
  • zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby organizacji Konkursu oraz oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu (wzór dołączony do regulaminu);
  • kopię dokumentu potwierdzającego nadanie odpowiedniego stopnia naukowego na podstawie zgłoszonej pracy;
  • jeden egzemplarz pracy oraz streszczenia przesłany na adres email: konkurs2023@fundacjagpw.pl
  • zwięzłą opinię promotora na temat pracy oraz zgodę na opublikowanie jego imienia i nazwiska, jeśli praca zostanie nagrodzona.
Szczegółowe informacje oraz wzory formularzy dostępne są w regulaminie konkursu.
Zobacz relację z poprzedniej edycji konkursu – link

Konkurs Prezesa GUS na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki w roku 2022
 Konkurs Prezesa GUS na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki w roku 2022
Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszej pracy magisterskiej oraz najlepszej pracy doktorskiej z zakresu statystyki oraz popularyzacja wiedzy o statystyce i jej zasobach informacyjnych.
Organizatorem Konkursu jest Prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Uczestnikami Konkursu mogą być:
  • absolwenci studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich - w części dotyczącej najlepszej pracy magisterskiej z zakresu statystyki,
  • absolwenci studiów doktoranckich – w części dotyczącej najlepszej pracy doktorskiej.
Do Konkursu mogą być zgłaszane prace magisterskie oraz prace doktorskie z zakresu statystyki, obronione na wyższych uczelniach publicznych i niepublicznych w 2022 roku, które uzyskały pozytywną ocenę. Prace konkursowe mogą zgłaszać samodzielnie ich autorzy.
Każdy Uczestnik Konkursu może zgłosić odpowiednio tylko jedną pracę magisterską albo tylko jedną pracę doktorską. Uczelnia, na której praca została złożona i obroniona, powinna mieć swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Uczestnicy mogą zgłaszać prace konkursowe napisane w języku polskim lub angielskim.
Zgłoszenia udziału będą przyjmowane do dnia 31 lipca 2023 r. Inne terminy obowiązujące w konkursie zostały ujęte w harmonogramie konkursu. Prace można zgłaszać za pośrednictwem specjalnie aplikacji do zgłoszeń. Zarejestruj się, aby przesłać swoje zgłoszenie.
Warunki uczestnictwa w Konkursie określone są wyłącznie w Regulaminie Konkursu. Przed przystąpieniem do Konkursu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem, gdzie znajdziecie Państwo również szczegółowe informacje dotyczące organizacji i przebiegu Konkursu.

Ogólnopolski konkurs dla kół naukowych StRuNa 2022
 
Do 20 października br. można przesyłać zgłoszenia do 12. edycji konkursu, w którym nagradzane są projekty ze wszystkich typów uczelni zrealizowane zespołowo (w całości lub w istotnej części) między 1 października 2021 roku a 30 września 2022 roku.
W tym roku nagrody zostaną rozdane w 12 kategoriach. Informacje o konkursie i jego regulamin znajdziecie pod adresem: https://struna.edu.pl/konkurs-2022/ a formularze konkursowe pod adresem: https://struna.edu.pl/formularze-zgloszeniowe/
Koła naukowe, które przyślą najciekawsze zgłoszenia zostaną zaproszone do etapu finałowego, który odbędzie się 19 listopada 2022 r. w Warszawie. Tego samego dnia wieczorem odbędzie się uroczysta Gala Finałowa, podczas której zostaną wręczone statuetki, dyplomy, wyróżnienia i nagrody od sponsorów. Konkurs StRuNa jest od 2011 roku przeprowadzany przez Fundację „Fundusz Pomocy Studentom" przy wsparciu ministerstwa właściwego ds. nauki i szkolnictwa wyższego. Nazwa StRuNa to skrótowiec utworzony z pierwszych liter słów „Studencki Ruch Naukowy". W tym roku przewidziano nagrody w kategoriach: Projekt Roku 2022, Koło Naukowe Roku 2022, Opiekun Naukowy Roku 2022, StRuNa-Med 2022, StRuNa-Human 2022, StRuNa-Science 2022, StRuNa-Tech 2022, StRuNa-Eko 2022, StRuNa-Art 2022, Konferencja Roku 2022, StRuNa-Media 2022, Debiut Roku 2022.

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową
 
Fundacja GPW zaprasza absolwentów i studentów do udziału w kolejnej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową o nagrodę Prezesa Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA.
W tym roku zostaną nagrodzone najlepsze prace doktorskie, magisterskie i licencjackie na temat rynku kapitałowego.
Na zgłoszenie prac Autorzy mają czas do 30 października 2022 roku
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne:
  • dla Autora najlepszej pracy licencjackiej – 3.000 zł
  • dla Autora najlepszej pracy magisterskiej – 5.000 zł
  • dla Autora najlepszej pracy doktorskiej – 8.000 zł
Fundacja GPW zaprasza do konkursu Autorów prac licencjackich i magisterskich, którzy na podstawie zgłaszanych prac uzyskali tytuł zawodowy pomiędzy 1 stycznia 2021 roku a 30 września 2022 roku.
Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 października 2022 br. przesłać drogą pocztową na adres Organizatora lub złożyć osobiście zgłoszenie zawierające:
  • wypełniony formularz zawierający: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (wzór dołączony do regulaminu);
  • zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby organizacji Konkursu oraz oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu (wzór dołączony do regulaminu);
  • kopię dokumentu potwierdzającego nadanie odpowiedniego stopnia naukowego na podstawie zgłoszonej pracy;
  • jeden egzemplarz pracy oraz streszczenia przesłany na adres email: konkurs2022@fundacjagpw.pl
  • zwięzłą opinię promotora na temat pracy oraz zgodę na opublikowanie jego imienia i nazwiska, jeśli praca zostanie nagrodzona.
Więcej informacji na stronie: https://www.gpw.pl/aktualnosci
Regulamin Konkursu na najlepszą pracę licencjacką i magisterską
Regulamin Konkursu na najlepszą pracę doktorską
 
Konkurs Prezesa GUS na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki w roku 2022
 

Konkurs na pracę dyplomową

 

Ministerstwo Finansów od kilku lat aktywnie współpracuje z środowiskiem akademickim budując świadomość społeczeństwa nie tylko na temat samego ministerstwa ale również szeroko pojętego środowiska finansowego, ekonomicznego, podatkowego czy prawnego.

Aby jeszcze bardziej zaangażować studentów dając im możliwość współpracy z MF rozpoczęliśmy nowy projekt!

Cel konkursu

Celem Konkursu jest stymulowanie zainteresowania studentów uczelni polskich tematyką z zakresu budżetu państwa, finansów publicznych oraz instytucji finansowych

Konkurs dedykowany jest studentom ostatnich lat, którym bliski jest  obszar działalności Ministerstwa Finansów

Skorzystaj z jednego z zaproponowanych przez nas tematów, napisz pracę i zgłoś się do konkursu.

Dla  autorów najlepszych prac przewidzieliśmy nagrody finansowe oraz możliwość realizacji stażu w Ministerstwie Finansów.

Konkurs na pracę dyplomową

Jak aplikować:

  1. Przygotuj komplet dokumentów konkursowych:
  • Formularz zgłoszeniowy wraz z oświadczeniem,
  • odpis lub kopię dyplomu wraz z suplementem potwierdzającego nadanie, na podstawie zgłoszonej Pracy Konkursowej, tytułu zawodowego magistra albo równorzędnego,
  • Pracę Konkursową w formacie .doc/.docx zapisaną na płycie CD
  1. Komplet dokumentów złóż w Biurze Podawczym Ministerstwa Finansów lub prześlij na adres: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa w terminie do 21 października 2022 r. 

Więcej informacji na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/finanse/konkurs-na-prace-dyplomowa

Harmonogram konkursu:

  • do 21 października 2022 r. – termin przesyłania zgłoszeń,
  • do 18 listopada 2022 r. – rozstrzygnięcie konkursu,
  • do 21 listopada 2022 r. – publikacja wyników na stronie internetowej Ministerstwa Finansów: www.gov.pl/web/finanse/konkurs-na-prace-dyplomowa

Konkurs na najlepszą pracę magisterską i rozprawę doktorską poświęconą społeczeństwu obywatelskiemu
NIW - logo
Celem konkursu jest zwiększenie społecznej świadomości na temat roli społeczeństwa obywatelskiego, popularyzacja wiedzy w tej dziedzinie oraz promowanie wysokiej jakości prac magisterskich i rozpraw doktorskich z zakresu nauk społecznych, humanistycznych i teologicznych dotyczących społeczeństwa obywatelskiego. Konkurs został objęty patronatem Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego.
Uczestnikami konkursu mogą być absolwenci szkół wyższych i autorzy rozpraw doktorskich, którzy obronili swoje prace w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 30 września 2022 r. i nie brali udziału we wcześniejszej edycji Konkursu.
Szczegółowe warunki uczestnictwa w Konkursie są określone w Regulaminie plik
Formularz zgłoszeniowy plik
Wzór zaświadczenia plik
Kwestionariusz osobowy plik
Zgłoszeń można dokonywać do 30 września 2022 r., korzystając z Formularza zgłoszenia i Wzoru zaświadczenia.
Wymagane jest również wypełnienie i nadesłanie Kwestionariusza osobowego dla uczestników.
Więcej informacji na stronie konkursu https://niw.gov.pl/

Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepsze prace: licencjacką, magisterską oraz doktorską z zakresu ubezpieczeń społecznych

Konkurs obejmuje następujące kategorie:

  • najlepsza praca licencjacka,
  • najlepsza praca magisterska,
  • najlepsza praca doktorska.

Kto może wziąć udział w konkursie

Obecnie można zgłaszać prace do drugiej edycji konkursu. Mogą do niej przystąpić osoby, które w okresie między 1 stycznia 2019 r. a 31 lipca 2022 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.

Wymagania dotyczące prac

Temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych.

Wymaganym językiem pracy jest język polski.

Pracę do konkursu można zgłosić tylko raz.

Zgłoszenia dokonuje promotor pracy lub kierownik jednostki naukowej, na której praca została obroniona.

Jak zgłosić prace do konkursu

Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl

Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.

W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.

Komplet dokumentacji obejmuje:

egzemplarz pracy w wersji elektronicznej, tj. w formacie DOC;

skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu;

streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, jej główne założenia oraz ogólne wnioski;

w przypadku prac licencjackich i magisterskich skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy wraz z informacją o terminie obrony pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu lub według innego wzoru, który zawiera zakres danych zgodny ze wskazanym załącznikiem nr 2;

krótki biogram autora;

skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora;

rekomendacja promotora bądź opiekuna naukowego pracy zawierająca informacje o walorach naukowych i aplikacyjnych pracy, które decydują o jej zgłoszeniu do Konkursu;

opinia recenzentów pracy.

Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.

Nagrody

Laureaci konkursu otrzymają nagrodę finansową, a prace zostaną opublikowane nakładem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Najważniejsze terminy

  • 30 września 2022 r. – zgłoszenie prac do drugiej edycji konkursu,
  • luty 2023 r. – ogłoszenie laureatów,
  • 30 czerwca 2023 r. – publikacja nagrodzonych prac.

Kontakt do organizatorów konkursu

konkurs_zus@zus.pl, robert.marczak@zus.pl

Regulamin konkursu wraz z załącznikami


II edycja Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu historii społeczno-gospodarczej
Konkurs o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP - grafika
Narodowy Bank Polski zaprasza do udziału w konkursie Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka na najlepszą pracę magisterską poświęconą historii społeczno-gospodarczej.
Celem konkursu jest zachęcenie absolwentów kierunków humanistycznych i ekonomicznych do popularyzowania tematyki z zakresu historii gospodarczej oraz zachęcenie do pogłębionego zainteresowania tą dziedziną wiedzy.
 
Konkurs skierowany jest do absolwentów polskich uczelni, którzy obronili pracę magisterką w 2021 roku, a tematyka ich prac dotyczy obserwacji i analiz życia gospodarczo-społecznego w ujęciu historycznym.
Nagroda Główna: 15 000 zł.
Prace konkursowe można przesyłać do 1 października 2022 r.
Więcej informacji na stronie konkursu: https://www.cpnbp.pl/konkurs
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w IV kwartale 2022 roku.
Pliki:
Formularz zgłoszeniowy plik
Regulamin plik


Konkurs Prezesa GUS na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki
Konkurs na pracę mgr i doktorską - grafika
 
Wygrana w konkursie niesie za sobą prestiż, zarówno dla samych uczestników, jak i dla całej uczelni.
Najlepsze prace magisterskie otrzymają:
I miejsce – nagroda 5 000 zł
II miejsce – nagroda 3 000 zł
III miejsce – nagroda 2 000 zł
Najlepsze prace doktorskie otrzymają:
I miejsce – nagroda 10 000 zł
II miejsce – nagroda 7 000 zł
III miejsce – nagroda 5 000 zł
W tegorocznej edycji można zgłaszać prace obronione na wyższych uczelniach publicznych i niepublicznych w roku akademickim 2020/2021
Rejestracji oraz zgłoszeń można dokonywać za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie https://konkursnaprace.stat.gov.pl.
Termin na przesyłanie zgłoszeń został wydłużony do 30 września br.
Pliki:
- Ulotka pdf plik    
- Regulamin konkursu plik 

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową
Konkurs na najlepszą pracę - grafika
Fundacja GPW zaprasza absolwentów i studentów do udziału w kolejnej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową o nagrodę Prezesa Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA.
W tym roku zostaną nagrodzone najlepsze prace doktorskie, magisterskie i licencjackie na temat rynku kapitałowego.
Na zgłoszenie prac Autorzy mają czas do 30 października 2022 roku
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne:
  • dla Autora najlepszej pracy licencjackiej – 3.000 zł
  • dla Autora najlepszej pracy magisterskiej – 5.000 zł
  • dla Autora najlepszej pracy doktorskiej – 8.000 zł
Fundacja GPW zaprasza do konkursu Autorów prac licencjackich i magisterskich, którzy na podstawie zgłaszanych prac uzyskali tytuł zawodowy pomiędzy 1 stycznia 2021 roku a 30 września 2022 roku.
Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 października 2022 br. przesłać drogą pocztową na adres Organizatora lub złożyć osobiście zgłoszenie zawierające:
  • wypełniony formularz zawierający: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (wzór dołączony do regulaminu);
  • zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby organizacji Konkursu oraz oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu (wzór dołączony do regulaminu);
  • kopię dokumentu potwierdzającego nadanie odpowiedniego stopnia naukowego na podstawie zgłoszonej pracy;
  • jeden egzemplarz pracy oraz streszczenia przesłany na adres email: konkurs2022@fundacjagpw.pl
  • zwięzłą opinię promotora na temat pracy oraz zgodę na opublikowanie jego imienia i nazwiska, jeśli praca zostanie nagrodzona.
Więcej informacji na stronie: https://www.gpw.pl/aktualnosci
Regulamin Konkursu na najlepszą pracę licencjacką i magisterską plik
Regulamin Konkursu na najlepszą pracę doktorską plik

Konkurs na pracę dyplomową

Ministerstwo Finansów od kilku lat aktywnie współpracuje z środowiskiem akademickim budując świadomość społeczeństwa nie tylko na temat samego ministerstwa ale również szeroko pojętego środowiska finansowego, ekonomicznego, podatkowego czy prawnego.

Aby jeszcze bardziej zaangażować studentów dając im możliwość współpracy z MF rozpoczęliśmy nowy projekt!

Cel konkursu

Celem Konkursu jest stymulowanie zainteresowania studentów uczelni polskich tematyką z zakresu budżetu państwa, finansów publicznych oraz instytucji finansowych

Konkurs dedykowany jest studentom ostatnich lat, którym bliski jest  obszar działalności Ministerstwa Finansów

Skorzystaj z jednego z zaproponowanych przez nas tematów, napisz pracę i zgłoś się do konkursu.

Dla  autorów najlepszych prac przewidzieliśmy nagrody finansowe oraz możliwość realizacji stażu w Ministerstwie Finansów.

Konkurs na pracę dyplomową

Jak aplikować:

Przygotuj komplet dokumentów konkursowych:
  • Formularz zgłoszeniowy wraz z oświadczeniem,
  • odpis lub kopię dyplomu wraz z suplementem potwierdzającego nadanie, na podstawie zgłoszonej Pracy Konkursowej, tytułu zawodowego magistra albo równorzędnego,
  • Pracę Konkursową w formacie .doc/.docx zapisaną na płycie CD

Komplet dokumentów złóż w Biurze Podawczym Ministerstwa Finansów lub prześlij na adres: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa w terminie do 21 października 2022 r.

Więcej informacji na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/finanse/konkurs-na-prace-dyplomowa

Harmonogram konkursu:

  • do 21 października 2022 r. – termin przesyłania zgłoszeń,
  • do 18 listopada 2022 r. – rozstrzygnięcie konkursu,
  • do 21 listopada 2022 r. – publikacja wyników na stronie internetowej Ministerstwa Finansów: www.gov.pl/web/finanse/konkurs-na-prace-dyplomowa

DROGI STUDENCIE, DROGI ABSOLWENCIE!

Teraz Polska Turystyka - banner
Weź udział w ogólnopolskim konkursie „TERAZ POLSKA TURYSTYKA" NA NAJLEPSZĄ PRACĘ MAGISTERSKĄ Z TURYSTYKI. 
Konkurs poszerza horyzonty współpracy branży ze środowiskiem nauki oraz jest szansą zdobycia CENNYCH NAGRÓD FINANSOWYCH, STAŻU ZAWODOWEGO W DT MSIT.

DO WYGRANIA JEST ŁĄCZNIE 10 000 ZŁ! Laureaci będą też mogli liczyć na prestiżową promocję w mediach, a fragmenty wyróżnionych prac magisterskich zostaną opublikowane w formie e-booka.

Celem konkursu jest promocja młodych i utalentowanych osób, których pasja i poziom wiedzy o trendach w turystyce są ponadprzeciętne.

Zgłoś się, jeśli Twoja praca magisterska:

     * dotyczy turystyki na terenie Polski, a zwłaszcza jej rozwoju, promocji, konkurencyjności i koncepcji marketingowych
     * została obroniona i oceniona na stopień bardzo dobry
     * obrona miała miejsce między 1.01.2020 a 30.08.2022 r.

Konkurs jest organizowany przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Fundacją Teraz Polska. Wyłonienie zwycięskich prac nastąpi w drodze głosowania z udziałem środowiska ekspertów i przedstawicieli nauki związanych z wybitnymi uczelniami w Polsce.

ZGŁOSZENIA SĄ PRZYJMOWANE DO 30.08.2022 R. poprzez formularz dostępny na stronie: KONKURS TERAZ POLSKA TURYSTYKA (POT.GOV.PL).
Formularz: pobierz plik 
Dokładny opis konkursu jest dostępny w regulaminie.
Nie czekaj i zgłoś się po super nagrody!
POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: 
Polska Organizacja Turystyczna,
tel.: 22 536 70 64 [4], 22 536 70 70 [5], pot@pot.gov.pl;
liliana.waszczuk@pot.gov.pl
Konkurs na pracę magisterską - banner

Ogólnopolski konkurs Szefa ABW na najlepszą pracę doktorską, magisterską lub licencjacką dotyczącą bezpieczeństwa państwa w kontekście zagrożeń wywiadowczych, terrorystycznych, ekonomicznych 
Edycja XII − 2022 rok
Ogłoszenie i warunki konkursu
Organizatorem konkursu jest Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Celem konkursu jest popularyzacja problematyki bezpieczeństwa wewnętrznego państwa w środowisku akademickim oraz edukacja i zwiększanie świadomości społecznej w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego i porządku konstytucyjnego RP.
Tematy konkursu
1. Rola i zadania służb specjalnych w demokratycznym państwie prawa i w państwach autorytarnych.
2. Konstytucyjne prawa obywateli a uprawnienia służb specjalnych.
3. Służby specjalne – historia i teraźniejszość.
4. Bezpieczeństwo Polski i Europy w XXI wieku − zagrożenia i wyzwania.
Nagrody w konkursie
Miejsce I − nagroda finansowa w wysokości 10 000 zł.
Miejsce II – nagroda finansowa w wysokości   8000 zł.
Miejsce III – nagroda finansowa w wysokości  6000 zł.
Wyróżnienie – nagroda rzeczowa.
Wybrane prace zostaną opublikowane we fragmentach na łamach czasopism „Przegląd Bezpieczeństwa Wewnętrznego” oraz „Terroryzm – studia, analizy, prewencja”. Za opublikowane teksty autorzy nie otrzymują dodatkowego wynagrodzenia.
Warunki
Do konkursu uczestnicy zgłaszają własną pracę doktorską (I kategoria) napisaną w języku polskim i obronioną w latach 2020−2022 albo pracę magisterską lub licencjacką (II kategoria) napisaną w języku polskim i obronioną na ocenę bardzo dobrą w roku  akademickim 2021/2022 lub w roku poprzednim (2020/2021).
Organizator informuje, że prace będą oceniane w dwóch odrębnych kategoriach.
Kategoria I  – prace doktorskie.
Kategoria II – prace magisterskie i licencjackie.
Prace wraz z wymaganymi dokumentami powinny zostać przesłane zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony i podpisany formularz zgłoszenia do konkursu (plik do pobrania).
2. Opinia promotora lub (i) recenzenta.
3. Pisemna zgoda autora opinii (lub recenzji) na jej wykorzystanie do celów konkursu.
Adres, na który należy przesłać pracę wraz z załącznikami, z dopiskiem na kopercie: „KONKURS”
Gabinet Szefa ABW 
ul. Rakowiecka 2a
00-993 Warszawa 
Adres e-mail, na który należy przesłać wersję elektroniczną pracy oraz skany załączników: konkurs@abw.gov.pl
Terminy
Prace należy przesłać do 31 października 2022 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Prace będzie oceniać Komitet Konkursowy powołany przez Szefa ABW, który wyłoni laureatów konkursu w terminie do 28 lutego 2023 r.
Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej www.abw.gov.pl w ciągu 14 dni od momentu wyboru laureatów przez Komitet Konkursowy. Laureaci zostaną zawiadomieni o wynikach konkursu telefonicznie oraz drogą elektroniczną.

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową o Ełku 2022
Zapraszamy do udziału w konkursie na najlepszą pracę dyplomową o Ełku 2022
Prezydent Miasta Ełk ogłosił kolejną edycję „Konkursu na najlepsze prace dyplomowe o tematyce związanej z miastem Ełk”.
Jest to już piętnasta edycja konkursu. Zwycięzcy konkursu mieli możliwość publicznej prezentacji swoich prac, a tym samym podzielenia się oryginalnymi i innowacyjnymi pomysłami oraz wynikami badań. Celem konkursu jest promowanie absolwentów studiów i popularyzowanie wyników prac, których tematyka, wyniki badań, oryginalne i innowacyjne pomysły są powiązane z miastem Ełk.
Do udziału w konkursie zaproszeni są autorzy prac licencjackich, magisterskich, inżynierskich.
W tegorocznym budżecie na nagrody w konkursie przeznaczono 10.000 zł. Prace należy zgłaszać do Urzędu Miasta Ełk (ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk). Termin składania prac upływa 15 października 2022 roku.
Konkurs Prezydenta Ełku - banner
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie Miasta Ełk.
Szczegółowe informacje mażna uzyskać u Pani Anny Lewandowskiej - Wydział Promocji, Sportu i Kultury Urzędu Miasta Ełku tel. 087 732 62 74, e-mail: a.lewandowska@um.elk.pl
©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.