Cudzoziemcy - Zasady ogólne
Cudzoziemcy rejestrują się w systemie IRK, zakładają osobiste konta, wypełniają ankietę osobową, wnoszą opłatę rekrutacyjną* oraz załączają zalegalizowane lub opatrzone apostille następujące dokumenty wraz z ich uwierzytelnionym tłumaczeniem:
1) w przypadku ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie załączają skan dokumentu, stanowiącego podstawę ubiegania się o przyjęcie na studia, o którym mowa w art. 69 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. z 1668 z późń. zm.), zwana dalej Ustawą,
2) w przypadku ubiegania się o przyjęcie na studia drugiego stopnia załączają skan dyplomu ukończenia studiów, uprawniający do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe, potwierdzający posiadane wykształcenie, o którym mowa w art. 326-327 Ustawy.
Uwierzytelnione tłumaczenie dokumentów powinno być dokonane przez:
*Kod SWIFT dla przelewów zagranicznych:
Opłata rekrutacyjna wpłacana przez kandydatów z zagranicy:
Numer rachunku IBAN: PL Kod SWIFT banku: BIGBPLPW
Nazwa banku: Bank Millennium S.A. Adres banku: ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
Kraj banku odbiorcy: Poland
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.