Procedura zawarcia umowy o współpracy międzynarodowej
Krok 1. Jednostka wnioskująca o zawarcie umowy powinna przesłać do Działu Współpracy Międzynarodowej jej szkic we wszystkich wersjach językowych, w jakich planowane jest podpisanie umowy. Jeśli umowa ma zostać podpisana wyłącznie w języku angielskim, wymagane jest dostarczenie polskiego tłumaczenia.
Krok 2. Dział Współpracy Międzynarodowej przekazuje umowę do Zespołu Radców Prawnych, który następnie dokonuje weryfikacji jej treści. Zespół może poprosić o wniesienie poprawek do treści umowy.
Krok 3. Po akceptacji treści umowy, Dział Współpracy Międzynarodowej przesyła informację jednostce wnioskującej, celem przekazania do akceptacji Rady Wydziału/Rady Instytutu, która głosuje nad przyjęciem lub odrzuceniem danej umowy.
Krok 4. Po akceptacji Rady Wydziału/Rady Instytutu jednostka wnioskująca przesyła do Działu Współpracy Międzynarodowej dokumentację zawierającą:
Krok 5. Po zaakceptowaniu i podpisaniu umowy przez JM Rektora, Dział Współpracy Międzynarodowej:
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.