Parlament Studencki UwB ogłasza konkurs na przyznanie dotacji dla przedsięwzięć organizowanych przez koła i organizacje studenckie, działające na Uniwersytecie w Białymstoku. Formularz zgłoszeniowy do uzupełnienia znajduje się pod adresem:
https://goo.gl/forms/DFztxF5G6HVMzJIo2 Czas zgłoszeń: do 8 marca.
13 marca odbędzie prezentacja wniosków przed Prezydium Parlamentu, który podejmie uchwały o przyznaniu dotacji oraz o jej wysokości. Od tego roku obowiązuje Regulamin Przyznawania Dotacji, na podstawie którego będą oceniane wnioski.
Regulamin przyznawania dotacji przez Parlament Studencki UwB
Strona internetowa powstała w ramach projektu „Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich”
(umowa nr POWR.03.05.00-00-A007/20) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.